Temat: Wzór Karty Postaci Wto Lip 09, 2019 5:41 pm
Kod:
<div class="app"><h2>Imię i Nazwisko - imię jakie nosi postać. Jeśli posiada nazwisko rodowe je również należy dodać. Wszelkie pseudonimy są opcjonalne </h2><!-- --><div class="app-basics"><div class="app-info"><ul><!-- --><li><label>Płeć</label><br>biologiczna płeć postaci </li><!-- --><li><label>Wiek</label><br>faktyczny wiek postaci. Data urodzenia opcjonalnie. Wypada również dodać na ile lat postać wygląda.</li><!-- --><li><label>Rasa</label><br>konkretny rodzaj youkai Więcej tu: *link do spisu*</li><!-- --><li><label>Pochodzenie</label><br>z jakiego środowiska wywodzi się postać. Więcej tu: *link do hierarchii* </li></li><!-- --><li><label>Ranga</label><br> Wpisujemy tutaj swoją pozycję w grupie </li></li><!-- --><li><label>Klasa</label><br>Jedna z 4 podstawowych Klas (Wojownik, Tank, Mag lub Łotrzyk) </li></li><!-- --><li><label>Zawód/Profesja</label><br>Wpisujesz zawód lub profesję postaci, którym się trudni fabularnie - może być ich kilka. </li></li><!-- --><li><label>Grupa</label><br>określa czy twoja postać należy do jakiegoś ugrupowania Więcej tu: *link do subforum z opisami grup* </li></li></ul><!--
--><div class="app-story"><div><div><h3>Umiejętności</h3>lista umiejętności z listy (*link do listy*). Ilość zależy od pochodzenia postaci. (6 na start) </div></div></div><!--
--><div class="app-story"><div><div><h3>Żywioły</h3>Wpisujesz jeden z żywiołów od rodzica, a drugą wybierasz z klanu. A jeśli ktoś jest bezklanowcem to startujesz z jednym żywiołem. (jeden dziedziczy bezpośrednio po jednym z rodziców, a drugi klanowy) Więcej tu: *link do tematu </div></div></div><!--
--><div class="app-story"><div><div><h3>Moce</h3>magiczne zdolności, które postać odziedziczyła lub sama nabyła (jeden dziedziczy bezpośrednio po jednym z rodziców, a drugi klanowy) Więcej tu: *link do tematu </div></div></div><!--
--><div class="app-story"><div><div><h3>Artefakty</h3>Czy twoja postać posiada broń? Opisz ją oraz gdzie jest osadzony klejnot z nią. </div></div></div><!--
--><div class="app-story"><div><div><h3>Ciekawostki</h3>wszelkie ważne informacje, na które miejsca nie było powyżej. </div></div></div><!--
--><div class="app-story"><div><div><h3>Rodzina</h3>Tutaj wpisujemy członków rodziny - tych znanych postaci na chwilę obecną oczywiście. </div></div></div><!--
"Nazwa Zaklęcia (żywioł/pochodna) - ranga w komendzie [ spoiler ]: > w skrócie opis działania > szczegóły mechaniczne - jaki dmg, ile celów, na ile tur, ile leczy etc. > dodatkowe warunki - zakres rzutów na powodzenie dodatkowych efektów, cooldowny etc.
Wygląd Karty Postaci i jej legenda:
Imię i Nazwisko - imię jakie nosi postać. Jeśli posiada nazwisko rodowe je również należy dodać. Wszelkie pseudonimy są opcjonalne
biologiczna płeć postaci
faktyczny wiek postaci. Data urodzenia opcjonalnie. Wypada również dodać na ile lat postać wygląda.
Wpisujemy tutaj swoją pozycję w grupie. Zawodów może być kilka.
Jedna z 4 podstawowych Klas (Wojownik, Tank, Mag lub Łotrzyk).Opis Klas
Wpisujesz zawód lub profesję postaci, którym się trudni fabularnie - może być ich kilka.
określa czy twoja postać należy do jakiegoś ugrupowania Więcej tu: Spis grup
Twój Cytat
O Postaci
Wygląd
opis wyglądu postaci. Ma współgrać z avatarem Ludzka Forma:
Forma Yokai:
Charakter
krótki usposobienia postaci
Przeszłość
wszelkie ważne wydarzenia, które twoja postać przeżyła
Zdolności
Umiejętności
umiejętności z listy (Link do listy). Ilość zależy od pochodzenia postaci. (6 na start) W przypadku wybrania umiejętności "otwieranie portali" należy od razu rozpisać lokacje, do których Wasza postać może się udawać tym sposobem (3 na pierwszym poziomie).
Żywioły
Wpisujesz jeden z żywiołów od rodzica, a drugą wybierasz z klanu. A jeśli ktoś jest bezklanowcem to startujesz z jednym żywiołem. (jeden dziedziczy bezpośrednio po jednym z rodziców, a drugi klanowy) Link do Żywiołów:
Moce
Youkai to istoty urodzone z mocami. Jakie posiada twoja postać?(jeden dziedziczy bezpośrednio po jednym z rodziców, a drugi klanowy). Możliwość posiadania 6 mocy na start. Jeśli ktoś ma pochodną – wtedy z żywiołu głównego bierzemy NA START maksymalnie 1 czar, reszta z pochodnej i drugiego żywiołu (np. Astaroth ma klanowy Mrok oraz Elektryczność z pochodną Eksplozji - w ten sposób bierze maksymalnie 1 czar z czystej Elektryczności, pozostałą pulę dzieli na pochodną, drugi żywioł). Więcej tu: Link do mocy | Spis Klanów
KLIK Czy twoja postać posiada broń? Opisz ją oraz gdzie jest osadzony klejnot z nią. Artefakty można rozwijać KLIK dlatego prosimy o zbytnie nie szarżowanie z możliwościami. Pomocny wątek co do statystyk: KLIK
Ciekawostki
wszelkie ważne informacje, na które miejsca nie było powyżej.