Moce można sklasyfikować za pomocą rang - i to jest ta prosta część, która jest objaśniona tutaj
KLIKJak jednak dopasować zakres obrażeń czy wyleczonego HP do konkretnej rangi? Jak obmyślić ile tur powinien trwać czar i jak bardzo może pomóc/zaszkodzić? Ten temat przychodzi z pomocą, aby każdy miał łatwiej w tworzeniu własnych Mocy.
Wszystkie podane dane są
MAKSYMALNYM pułapem. Istnieje możliwość minimalnych wariacji, na przykład zmniejszenie zakresu dmg w zamian za dodanie zasięgu - jednakże takie zmiany będą rozpatrywane indywidualnie. W tym celu prosimy o zwracanie się z pytaniami do Administracji.
Użycie procentów w zakresach jest dopuszczalne, ale po konsultacji z administracją i w odniesieniu do czarów przynajmniej rangi C.
Ranga F - brak konkretnych wyznaczników. Czary tej rangi są zbyt słabe, a jeżeli wychodzą wbrew woli użytkownika to efekty określa MG.
Ranga E - krótkie czary, również zbyt słabe na własne przeliczniki. Jeśli mają rozproszyć przeciwnika to szansa na to nie przekracza 50%, a efekt trwa 1 turę.
Ranga D:
- Dmg na jeden cel: 1-20
- Dmg obszarowy: 1-10/cel
- Leczenie: 1-20 HP
- Tarcza "ma" 15 HP
- Buff to +1 do rzutu
- Debuff to -1 do rzutu
- Efekty trwają 1 turę
- Maksymalny zasięg czaru to 5 metrów
Ranga C:
- Dmg na jeden cel: 20-40
- Dmg obszarowy: 10-20/cel
- Leczenie: 20-40 HP
- Tarcza "ma" 30 HP
- Buff to +2 do rzutu
- Debuff to -2 do rzutu
- Efekty trwają 2 tury
- Maksymalny zasięg czaru to 10 metrów
Ranga B:
- Dmg na jeden cel: 40-60
- Dmg obszarowy: 20-40/cel
- Leczenie: 40-60 HP
- Tarcza "ma" 50 HP
- Buff to +2 do rzutu (25% szans na +3)
- Debuff to -2 do rzutu (25% szans na -3)
- Efekty trwają 2-3 tury (rzut - wyższa połowa to 3 tury)
- Maksymalny zasięg czaru to 20 metrów
Ranga A:
- Dmg na jeden cel: 60-80
- Dmg obszarowy: 40-60/cel
- Leczenie: 60-80 HP
- Tarcza "ma" 70 HP
- Buff to +3 do rzutu (25% szans na +4)
- Debuff to -3 do rzutu (25% szans na -4)
- Efekty trwają 3-4 tury (rzut - wyższa połowa to 4 tury)
- Maksymalny zasięg czaru to 40 metrów
Ranga AA:
- Dmg na jeden cel: 80-100
- Dmg obszarowy: 60-80/cel
- Leczenie: 80-100 HP
- Tarcza "ma" 90 HP
- Buff to +4 do rzutu (25% szans na +5)
- Debuff to -4 do rzutu (25% szans na -5)
- Efekty trwają 4-5 tury (rzut - wyższa połowa to 5 tur)
- Maksymalny zasięg czaru to 80 metrów