Spis TreściWyżej wymienione rzeczy można zdobyć podczas fabuły lub poza nią. Jednak wszystko najlepiej określa się poprzez rzut kością. Jeśli użytkownik ma odpowiednią umiejętność naliczane są bonusy.
(np. przy podnoszeniu ziół posiadamy umiejętność "znajomość roślin" itp.)WierzchowiecKostka: K6
Gracz z zaakceptowaną KP rzuca kostką K6 w temacie ze swoim ekwipunkiem, zaraz po wykupieniu przedmiotów za yeny przyznane w chwili akceptacji karty. Aby rzucić kostką, należy wejść w pełną edycję posta („podgląd” albo „new post”, jeśli piszesz od początku); zaraz pod okienkiem z tekstem, w lewym dolnym rogu, widnieje rubryczka z kostkami. Wybierasz K6, w samym poście piszesz „Rzut na wierzchowca” i gotowe.
UWAGA! Jeżeli gracz wyrzuci wynik 1, nie otrzyma żadnego wierzchowca, lecz zyska w ramach rekompensaty 10 yenów na zakup w przyszłości.
RzemiosłoKostka: K12
Każda postać zabierająca się za proces twórczy podchodzący pod jej profesję (alchemik, kowal itp.) winien rzucić kostką na powodzenie owego procesu (istnieje jednak możliwość poproszenia MG o interwencję i zdanie się na jego osąd).
1 - Nie udało się
2 - 5 - Przedmiot niskiej jakości (-1 do efektywności)
6 - 10 - Przedmiot przeciętnej jakości
11 - 12 - Przedmiot wysokiej jakości (+2 do efektywności)
Zioła, minerały i inne mateirałyKostka: K12
Każda osoba udająca się w teren na poszukiwania minerałów czy roślin, musi rzucić kostką. Rzut ten decyduje, ile sztuk danej rośliny/rudy znajdziemy w danej lokacji.
1 - 6 - Nic nie znalazłeś (możesz kontynuować poszukiwania w innej lokacji)
7 - 12 - Znalazłeś coś (od 1 do 6 sztuk przedmiotu)