Ludzka Forma: Chłopak dobrze zbudowany, z nieźle zarysowaną linią mięśni ciała, które to mierzy ok. 184 centymetry wzrostu. Jego głowę "zdobią" krótkie, kruczoczarne włosy, niemalże zawsze w pełnym nieładzie. Poniżej czupryny dojrzeć można niebrzydką twarz, choć błędem byłoby jednak powiedzieć, że rysy twarzy należały do najłagodniejszych. Jej głównym punktem, są oczy, których kolor przypomina złote sztabki, zaś sam wzrok jakby z siebie mówił "obserwuję Cię". Dodatkowo, raz na jakiś czas widoczny jest krótki zarost. Reszta ciała - nie wyróżnia się niczym, od ciała choć odrobinę trenującego mężczyzny, nie licząc dłoni, na których odbiły się lata treningów.
Jeżeli zaś o ubiór chodzi - zestaw jest niemalże taki sam przez większość czasu - różnych kolorów bluzy/T-Shirty, Jeansy - standardowe, lub czarne i wygodne buty w zależności od terenu na jaki się wybiera
Forma Hanyou: Różni się tym od ludzkiej, że ciało zyskuje ok 8cm wysokości, na dłoniach i stopach pojawiają się pazury, w ustach kły, oczy zmieniają barwę na głęboką czerń, ludzkie uszy znikają, a w ich miejsce pojawiają się czarne, futrzaste uszyska. No i tył, no tak - tam znowuż widoczny jest długi, czarny ogon. Standardowy ubiór zostaje zastąpiony przez czarną Yukatę, możliwą do zastąpienia przez jakikolwiek inny ubiór, gdy Ariel przebierze się w tej formie.
Charakter
W ludzkiej formie: Jako że nikt nie zna jego prawdziwego "ja" - zachowuje się jak na normalnego dorosłego przystało. Jest kulturalny, oraz pracowity. Swoich przyjaciół traktuje bardzo poważnie, oraz zawsze stoi za nimi murem, tak samo za rodziną - mimo że nie ma jej zbyt wielkiej. Zawsze dąży do spełnienia postawionych celów, oraz wspomaga w tym innych. A przynajmniej takie sprawia wrażenie. W samotności wydaje się smętny i wymęczony.
W formie Hanyou: Tu sprawa... nieco się komplikuje. Mimo, że na ogół panuje nad wewnętrznym demonem, to jednak był Nogitsune. W formie Lisa Pustki, Ariel jest zupełną odwrotnością siebie z ludzkiej formy. Agresywny, oraz pozbawiony wszelkiego współczucia, a jego jedyną pociechą jest zadawanie bólu. Szydzi z ludzi, gdyż widzi w nich istoty podrzędne, szydzi z Youkai, gdyż uważa iż są zbyt pewni siebie, szydzi z innych Kitsune - to w końcu zwykłe lisy, nawet w 1% nie tak potężne i wspaniałe jak on, szydzi z inny Hanyou, szczególnie tych najgorszych z których chciałby zrobić armię posłusznych zwierzątek.
Przeszłość
WIP
Zdolności
Umiejętności
- Zwiększona zwinność - bonus do uników przy rzucie na powodzenie(+1)
- Lepszy refleks - lepsza koordynacja ruchów. Jeśli coś usłyszysz/poczujesz/zobaczysz jesteś w stanie szybciej zareagować (udany rzut na refleks daje +1 do wyniku przy rzucie na następną umiejętność. Np. unik) (+1)
- Krytyczne obrażenia - zmniejszony próg na krytyczne obrażenia(podwójne) podczas walki (-1)
- Walka bronią jednoręczną - jedna ręka - jedna broń. Bonus do rzutu podczas walki bronią jednoręczną (+1)
- Atak z ukrycia - bonus do rzutu na powodzenie ataku z ukrycia (+1)
- Ukrywanie się - musiałeś nieźle nabroić by musieć się ukrywać. A może masz nieczyste zamiary? W każdym razie poruszanie się bezszelestnie i zatajenie swojej obecności opanowałeś w najwyższym stopniu. Bonus do rzutu na powodzenie (+1)
Moce
Niesygnalizowany cios - C(mrok)
Spoiler:
> Doskok do przeciwnika zadający obrażenia. > Doskok może zostać wykonany z odległości 5-ciu metrów i tylko do jednego przeciwnika. Zadaje maksymalnie 40 obrażeń. > Cios dokonany na nieświadomym przeciwniku, daje bonus (-2) do progu na trafienie krytyczne. > Działa natychmiast, kolejne użycie możliwe po 3 turach.
Widmo śmierci - C(mrok)
Spoiler:
> Efekt niewidzialności nakładany na postać gracza. > Po wypowiedzeniu zaklęcia, postać gracza znika z pola widzenia przeciwników, oraz sojuszników. Przeciwnicy tracą zainteresowanie postacią gracza, skupiając się na innych czynnościach/sojusznikach. W tym stanie, postać otrzymuje bonus (+2) do czynności odpowiedzialnych za atak, oraz ruch. > Bonus wynosi (0/+1) przy przeciwnikach posiadających umiejętności odpowiedzialne za lepszy przegląd pola/wykrywanie aur. > Moc działa od następnej tury gracza. Ponowne użycie po 5 turach od zakończenia działania.
Zamroczenie - C(mrok)
Spoiler:
> Osłabienie zdolności bojowych przeciwnika. > Moc działa na jeden cel. Uderzając przeciwnika Ariel zadaje 25 obrażeń, jednakże przez dwie tury trafiona postać ma ograniczoną wizję, otrzymując karę (-2) do wszelkich akcji ofensywnych/ruchowych. > Działa natychmiast, efekty osłabienia od następnej tury przeciwnika. Możliwe do ponownego użycia po 3 turach od zakończenia działania.
Taniec Śmierci - C(mrok)
Spoiler:
> Śmiertelny taniec wykonywany między znajdującymi nieopodal siebie przeciwnikami. > Obrażenia obszarowe - gracz otacza przeciwników mroczną barierą, przez którą śmiało można przejść, można z niej uciec - jest niegroźna sama w sobie, jednakże gdy postać gracza przez nią przejdzie, rozpoczyna odbijać się od jej ścian w zastraszającym tempie, przenikając przez każdego z wrogów będących w środku. > Działa na maksimum trzech wrogów w obszarze, zadając im maksymalnie 20 obrażeń. Im mniejsza jest ilość wrogów, tym mniej obrażeń jest im zadawanych(3 wrogów - max. 20 obrażeń, 2 wrogów - max. 16 obrażeń, 1 wróg - max. 12 obrażeń). > Działa natychmiast po rzuceniu, możliwość ponownej aktywacji po 5 turach od zakończenia działania.
Transfer energii - C(mrok)
Spoiler:
> Nałożenie na postać gracza efektu kradzieży życia. > Po aktywacji mocy, 20% obrażeń zadanych przeciwnikom, jest konwertowanych w życie gracza. > Działa od następnej tury gracza, przez dwie tury. Możliwość ponownej aktywacji po trzech turach od zakończenia działania.
Śmiercionośna pułapka - C(mrok)
Spoiler:
> Rozstawienie na ziemi pułapki magicznej, po wejściu na którą przeciwnicy otrzymują obrażenia, oraz krwawią. > Obrażenia obszarowe - po wejściu w obszar pułapki, każdy z przeciwników zostaje przeszyty czarnymi jak pustka w oczach Ariela kolcami, zadającymi maksymalnie 20 punktów obrażeń. W tym stanie przeciwnicy otrzymują karę(-1) do rzutów na ruch. Po schowaniu kolców, utworzone rany krwawią, zadając 25% obrażeń zadanych przez kolce. > Moc działa natychmiast, efekt krwawienia przez dwie tury przeciwnika. Możliwość ponownego użycia po 3 turach.
Nabyte zdolności
Czytanie: Tak Pisanie: Tak Liczenie: Tak Pływanie: Tak Lewitacja: Nie Znajomość sprzętu elektronicznego: Tak