CZARNOKSIĘŻNIK:
Opis: Czarnoksiężnicy są panami cienia, płomieni oraz demonicznych mocy. Są oni klasą, która może zarówno zatruwać swych przeciwników chorobami i klątwami, ciskać pociskami z ognia i cienia na polu walki oraz przyzywać demony, aby te wsparły ich w boju. Mimo że warlock jest klasą zadającą ogromne obrażenia ze sporego dystansu...
DRUID:
Druidzi są strażnikami świata oraz panami natury, dysponującymi szerokim wachlarzem umiejętności.
Potrafią doskonale leczyć, usuwać trucizny oraz wskrzeszać swych kompanów w trakcie walki. Druidzi również dowodzą niszczycielskimi mocami natury, atakują przeciwników potężnymi pociskami energii i przywołują roje insektów...
MAG:
Opis: Magowie władają żywiołami ognia, mrozu oraz magiczną energią, aby niszczyć lub neutralizować swych wrogów. Są oni potężną klasą, która ma możliwość zadawania ogromnych obrażeń na odległość, ciskania pociskami żywiołów w pojedynczy cel, czy atakowania wrogów znajdujących się na pewnym obszarze.
PALADYN:
Opis: Obrońcy Świętego Blasku oraz szlachetni wojownicy, paladyni wspierają swych sojuszników dzięki świętym aurom oraz błogosławieństwom, które chronią ich przyjaciół oraz zwiększają ich umiejętności. Noszący ciężkie zbroje, mogą przetrwać nawet najpotężniejsze obrażenia w czasie walki.
SZAMAN:
Szamani są duchowymi przywódcami swych plemion I klanów. Są oni panami żywiołów, umiejącymi używać zaklęć i totemów, które leczą lub zwiększają możliwości ich sojuszników, w czasie, kiedy sami wypuszczają furię żywiołów na swych wrogów.
WOJOWNIK / SAMURAJ:
Sprawdza się on w walce z wieloma przeciwnikami naraz, zwiększając ilość posiadanego szału po każdym otrzymanym ataku, aby następnie samemu zaatakować. Wojownik jest wszechstronną klasą, mogącą dopasować się do preferowanego stylu gry.
ŁOTRZYK:
Łotrzyk jest klasą korzystającą z lekkiej zbroi, mogącą zadawać ogromne obrażenia seriami swych ataków. Są oni mistrzami skrywania się i zabójstwa, przemieszczającymi się obok swych wrogów niezauważeni, atakującymi z cienia, a następnie uciekającymi z pola walki w mgnieniu oka. Mogą oni również tworzyć trucizny...
ŁOWCA:
Łowcy są zabójczymi strzelcami umiejącymi zabić swych przeciwników z dużego dystansu przy pomocy swych łuków czy strzelb. Doskonale odnajdujący się w dziczy, mogą z łatwością wytropić swych przeciwników oraz zastawić pułapkę, aby zranić i uwięzić swego wroga. Łowcy posiadają również pierwotną więź z bestiami żyjącymi w Ariesten.
MIECZNIK:
Charakteryzuje się walką samym mieczem lub, częściej dwoma mieczami. Walkę mieczami opanowali do poziomu wyższego niż mistrzowski i szybkość ich ataków również jest bardzo szybka dzięki czemu zyskują przewagę ponieważ bardzo ciężko za nimi w ogóle nadążyć.
ŁUCZNIK:
Łucznicy są podstawową klasą dystansową, mają mniejszą celność i słabszy dps, ale za to strzelają szybciej i na większą odległość. Kolejną różnicą jest to, że gdy mają łuk mogą wystrzelić kilka strzał na raz lub nawet posłać na przeciwnika deszcz strzał dzięki szybkości strzelania.
NEKROMANTA:
Nekromanci posługują się czarną magią, okultyzmem i wskrzeszaniem zmarłych, oczywiście nie są oni tak silni, jak zwyczajni nieumarli, lecz w odpowiedniej ilości potrafią być naprawdę potężną siłą.
MISTRZ RUN:
Do walki wykorzystują runy, zajmują się również ich wytwarzaniem, nie ma co do tego prawie żadnych ograniczeń jedynie umiejętności mistrza oraz materiały. Odpowiedni sproszkowany przedmiot magiczny, troszkę many, kamień, coś do rzeźbienia i zaklęcie.
JEŹDZIEC:
Bez stworzenia naziemnego, na którym można jeździć są nikim, jednak na nim są bardzo mobilni i potężni, a gdy do tego dochodzi zwierze, które może pomóc im w walce stają się jedną z najsilniejszych klas w świecie Venderii.
STRAŻNIK:
Strażnicy są wytrzymali i posługują się magią ochronną oraz leczącą, służą głównie do wspierania i utrzymywania przy życiu pozostałych tak długo jak zdołają.
SKRYTOBÓJCA:
Jest to, to samo co zabójca, bardzo podobny do łotrzyka tylko gorzej radzi sobie z kradzieżą, a lepiej z zabijaniem, mają lepszy sprzęt do walki, przy pomocy którego mogą również wspiąć się na mury. Najlepiej radzą sobie w nocy.
KAPŁAN CIEMNOŚCI:
Kapłani ciemności oddali swoje dusze złu, posługują się magią cienia i ognia. Mogą wysysać manę, życie, czy przejmować kontrolę nad przeciwnikiem, oczywiście na ograniczony czas tak jak 2 postów i nie mogą kazać atakować siebie (osoby, której umysł jest przejęty) oraz są całkowicie bezbronni.