Admin Admin | Temat: Żywioły i ich specjalności Pon Cze 17, 2019 3:21 pm | |
| Żywioły Spis treściŻywioły podstawoweŻywioły zaawansowaneOpisKażdy z wymienionych żywiołów posiada swoje mocne i słabe strony. Gdy dochodzi do walk niektóre mają przewagę jeśli chodzi o atak, a inne są świetne w defensywie. Poza tym istnieją różne ścieżki rozwoju w danych kierunkach. Niektóre pochodne żywiołów są specjalne. By je osiągnąć trzeba zapracować bądź zasłużyć. Można proponować własne pochodne!!! Ogień OgieńOgień jest zdecydowanie żywiołem, który posiada ogromną, destrukcyjną siłę. Jest najlepszy w ataku na krótkim dystansie. Jego użytkownicy radzą sobie świetnie w walkach jeden na jednego. Obrona to zdecydowanie słabość tego żywiołu. Ciężko jest obronić siebie lub towarzyszy, a nawet ma predyspozycję do nieumyślnego poparzenia kogoś jeśli w pełni nie kontroluje się swoich mocy. Pomimo wielu spekulacji ogień nie musi być główną siłą ataku jeśli dochodzi do starć. Może on świetnie uzupełniać inne żywioły jako wsparcie i nakładać obrażenia działające czasowo (podpalenie). Nadaje się dobrze do zakładania również magicznych pułapek. Pochodne żywiołu ognia
- Ogień w czystej postaci
- Popiół
- Niebieski Ogień
- Magma / Lawa [2/2] [Ikari, Masamune]
Woda WodaCiecz nie jest specjalnie spektakularną bronią. Jedynie naprawdę wytrwali umieją kierować jej ciśnienie tak by było w stanie walczyć na równi z tymi, którzy ją wyśmiewają. Gęstość oraz kierunek nurtu uniemożliwiają wystosowanie ataków na tyle silnych by zranić dotkliwie użytkownika, który otulił się nią jak tarczą. Czy to utwardzenie jej lodem czy też pokrycie czegoś bąblem mydlin może za to zrobić z żywiołu wody dobrą obronę nawet na krótki czas. Zdolności lecznicze wody są często niezastąpione gdy przychodzi do poważniejszych obrażeń. W przeciwieństwie do ognia idealnie również zmywa negatywne efekty. Pochodne żywiołu wody
- Woda w czystej postaci
- Lód
- Mgła
- Kwas [1/2] [Samuru]
- Bańki mydlane
Ziemia ZiemiaNie jest to najlepszy żywioł do szybkiego zabicia przeciwnika. Jest zdecydowanie przeznaczony do obrony siebie i towarzyszy. Jest to żywioł z największą ilością odporności i posiada jeden immunitet. Użytkownicy ziemi są najlepszym wyborem do ochrony całej drużyny. Osoby władające ziemią są dobrymi healerami oraz mogą nakładać małe, bonusowe efekty na swoich towarzyszy. Pochodne żywiołu ziemi
- Ziemia w czystej postaci
- Kryształy
- Metal
- Magnetyzm [0/2]
- Szkło
- Roślinność [leczy]
- Błoto
- Piasek
Powietrze PowietrzeKierunek w jakim ukierunkujesz wiatr i jego prędkość jest jak niewidzialne ostrze. Szybkie i śmiercionośne. Jednak zazwyczaj wymaga czasu by znów być gotowym do ataku. Użytkownicy powietrza mają problemy z obroną siebie, a co dopiero drużyny. Ich sposobem na niedoznanie obrażeń jest raczej trzymanie wroga na dystans poprzez silne podmuchy powietrza. Przyśpieszanie ruchów przeciwników czy spowalnianie wrogów. Każdy sposób jest dobry by uprzykrzyć komuś życie. Pochodne żywiołu powietrza
- Wiatr/Powietrze w czystej postaci
- Dźwięk [2/2] [Mei, Yoshimitsu]
- Wichura
- Tornado / trąba powietrza
Elektryczność ElektrycznośćAtaki obszarowe, które są w stanie zranić kilka jednostek jednocześnie. Uśmiercenie jest jednak trudniejsze. Zazwyczaj elektryczność atakuje z dystansu skąd ma czas by powiększyć swój zasięg. Obrona w wykonaniu użytkowników elektryczności polega bardziej na unikaniu niż faktycznym blokowaniu obrażeń. Nie są w stanie z tą mocą bronić nikogo w drużynie. Wspieranie elektrycznością jest naprawdę ciężkie. Możliwości ograniczają się do przyśpieszania swoich towarzyszy i to na bardzo krótki czas. Pochodne od żywiołu elektryczności
- Elektryczność w czystej postaci
- Błyskawice
- Burza
- Eksplozja [1/2] [Astaroth]
- Plazma
Mroczna Energia Mroczna Energia (mrok)Zwana również w wielu kręgach "czarną magią". Zazwyczaj sprowadza się do zapędzania celu w kozi róg i wykańczania go z ukrycia za pomocą potężnego ciosu. Ten żywioł ma w zwyczaju atakować w krótkim dystansie. Obrona natomiast jest bardzo trudna, ponieważ wymaga on wiele skupienia na oddaniu ataku. Pochodne od mroku
- Mrok w czystej postaci
- Cień
- Czarna dziura [1/2] [Setsuna]
Święta Energia Święta Energia (światło)Światło ma w naturze ochronę oraz pielęgnacje wszystkiego co otacza jego blask. Bezsprzecznym faktem jest to, że użytkownicy światła mają bardzo dobrą regenerację oraz obronę. Ich atak nie jest zazwyczaj zbyt pokaźny, ponieważ naturalnym jest dla nich wstręt do przemocy. Pochodne od światła
- Światło w czystej postaci
- Woda święcona [0/2]
- Błogosławieństwo
- Blask
Krew KrewMagia krwi jest w wielu kręgach zakazana, ponieważ jej korzenie sięgają niehumanitarnych rytuałów. Stąd się ponoć wywodzi. Niezaprzeczalnym jednak faktem jest, że użytkownicy magii krwi są najlepszymi medykami i potrafią nakładać najbardziej efektywne statusy na przeciwników jak i przyjaciół. Pochodne od krwi
- Krew w czystej postaci
- Trucizna
|
|