Share
Pupile Empty
 

 Pupile

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Admin
Admin
Admin
PisanieTemat: Pupile   Pupile EmptySro Kwi 03, 2019 8:58 pm

IEVERIES

 
Ierievis Wyglądem przypomina nieco większego wilka, jednakże koloru niebieskiego. Nie tylko kolor wyróżnia osobnika, a także jego ogon. Jest długi, mocny, pokryty gładką, lecz grubą skórą, w dodatku zakończony szpikulcem, którym potrafi zadać głębokie rany. Nieufny, jak i płochliwy, czasem potrafi być nieposłuszny nawet swojemu Panu.

Moc:
- Trucizna - - Trucizna - ogon Ierievisa jest nie tylko tym, co go wyróżnia spośród innych istot leśnych, ale i skuteczną bronią. Kiedy zwierze czuje się zagrożone, zdenerwowane w jego organizmie rozpoczyna się proces, który powoduje, iż na ogonie Ierievisa wydziela się substancja, która po dostaniu się do organizmu ofiary, najczęściej poprzez rany nadane końcówką ogona, powoduje, iż ofiara zostaje uśpiona. Pierwszy post ofiara czuje osłabienie, senność, w drugim zapada w sen. Utrzymuje się do 3 postów,po czym następuje odpoczynek 2 posty.

Słabość:
Słabą stroną Ierievisa jest wysoka temperatura. Dłuższe przebywanie gdzie jest powyżej 25 st., powoduje, iż zwierze robi się agresywne, nieposłuszne. Jeśli posiada chowańca, nic z tym nie zrobi, po 4 postach zwierzę mdleje, a przy temperaturze powyżej 30, umiera z przegrzania.

Ilość Sztuk: 10.




VERITAE

 
Veritae - Miniaturka Gryfa o przybliżonej wielkości do dorosłego kota. Uroczy, słodki wygląd powoduje, iż często jest brany za zwierzątko, które nie zrobiłoby nikomu krzywdy. Pozory jednak mylą. Ta mała kuleczka potrafi być niebezpieczna, choć mała, to w przedniej parze łap posiada ostre szpony, którymi potrafi zadać głębokie rany. Żywi się zazwyczaj mięsem, jak i żyje w terenach zalesionych, lecz typowo górskich. Choć ma skrzydełka, to nie lata.

Moc:
- Zauroczenie - - Zauroczenie - atutem Veritae jest wielkie pole widzenia, które wynosi ok. 300. Nie bez powodu jest tutaj to napomniane. Zwierzaczek poprzez wzrok potrafi zauroczyć swoją ofiarę w taki sposób, by ta nie była w stanie ją zaatakować. Ofiara ptaka czuje niekontrolowaną chęć patrzenia, jak i nawet pogłaskania tak rzadkiego okazu i zwykle, nawet w czasie walki z kimś innym, będąc zauroczonym, traci chęć do walki, skupiając się na zwierzaku. Działanie 2 posty, po czym 3 odpoczynku.

Słabość:
Nie lubi wysokich temperatur, które mogą spowodować, iż może się rozchorować. Jeśli temperatura nie ulegnie obniżeniu, po drugim poście mdleje, a po czwartym umiera.

Ilość Sztuk: 10.



VIIKA

 
Viika Rzadko spotykany zwierzaczek o uroczym wyglądzie. Małe wielkości dorosłego lisa. Białe futerko, gładziutkie, przyjemne w dotyku co dodaje uroku zwierzakowi. Ze spiczastymi uszkami, jak i z trzema ogonkami, puchatymi niczym śnieg. Drobne łapki, które nikomu by nie zrobiły krzywdy, ale jednak. Zwierze zamieszkuje tylko góry.

Moc:
- Lód - Viika, jeśli czuje się zagrożona, potrafi wytworzyć sople lodu, które mogą służyć jako pociski, którymi zaatakuje swojego napastnika, potrafi również wytworzyć warstwę lodu pod łapkami, która sięga nie dalej niż 3 metry od zwierzaka. Grubość lodu wynosi 2 centymetry.

Słabość:
Nie trzeba się domyślać, iż słabością tego uroczego zwierzaczka jest ciepło. Temperatura już powyżej 20 stopni sprawia, iż pupil zaczyna sapać, a nawet cicho skomlić, dając znak, iż coś jest nie tak. Będąc 2 posty w takim klimacie, słabnie, nie może używać mocy, po 4 niestety umiera.

Ilość Sztuk: 10.



MORTEUS

 
Morteus Zwierzę nieznanego pochodzenia, bez wątpienia rzadki okaz. Śmiało można nazwać ów osobnika hybrydą. Połączenia tygrysa, jak i orła z runami na swoim ciele, między innymi na czubku głowy, grzbiecie i ogonie. W zależności od humoru zwierzaka nabierają one na kolorze. Im bardziej zdenerwowane lub wystraszone zwierze, tym symbole są coraz bardziej widoczne. Przy takich sytuacjach nabierają koloru rażącej zieleni, tak samo, jak oczy zwierzaka. Przy neutralnej sytuacji, kolor run jest podobnym do futra, a oczy stają się czarne.

Moc:
- Ogłuszający ryk - Umiejętność, jaką dysponuje Morteus jest zaliczaną do nawet śmiertelnych. Rozjuszone zwierze potrafi powalić rywala nie tylko za pomocą swoich ostrych szponów jak u orła, czy też porządnym naskokiem na ofiarę, ale i swoim rykiem. Osobnik czujący się zagrożonym lub chcąc chronić swojego przyjaciela, wydaje z siebie przeraźliwe ryknięcie, którym potrafi ogłuszyć ofiarę, dekoncentrując ją, by następnie brutalnie atakować. Ryk jest nieszkodliwy dla Pana zwierzaka, jednak napastnik czuje okropny ból głowy, a w przypadku słabszych osób ów ryk potrafi pozbawić przytomności. Możliwość ataku raz na 3 posty. Ogłuszenie trwa 2 posty. Zasięg mocy sięga do 7 metrów od zwierzaka.

Słabość:
Słabością zwierzaka jest nadmiernie światło niezależnie czy to słońce, czy też inne. Nadmiar ów czynnika powoduje u zwierzaka problemu z koncentracją, osłabienie, wrogość, nawet do Pana, który jeśli nie znajdzie mu odpowiednio zacienionego miejsca, może stać się jego celem.

Ilość Sztuk: 10.



NOCTUS

 
Noctus Kociaczek koloru zazwyczaj czarnego, choć zdarzają się osobniki innego koloru futra. Mają charakterystyczne żółte ślepia, które są wręcz rażące i bez problemu można je dostrzec w ciemności. Wyglądają niepozornie, jak typowy kot, jednakże mają swoją ciemną stronę.

Moc:
- Pech - W porównaniu do zwykłych kotów, ten ma tendencję do przynoszenia pecha. Jest wiele przesądów, o czarnych kotach, które przechodząc przed nami — przynoszą nam pecha. W tym przypadku jednak to prawda. Zwierzę, kiedy przejdzie przed nogami swojej ofiary, potrafi doprowadzić nawet do tragedii. Moc używa się raz na 3 posty, przy czym ataki kota są kontrolowane przez MG.

Słabość:
Słabą stroną tych kotów, jest temperatura. Jeśli jest za zimno, bądź pada, chorują, co może doprowadzić do śmierci. Unikają burzy jak ognia, albowiem jeśli ich sierść zmoczy, a nic z tym się nie zrobi, to zwierze słabnie po 3 poście, zaczyna kichać, przymulać, a jeśli nic się nie zmieni z jego sytuacją, to po 5 poście umiera.

Ilość Sztuk: 10.



ORTEUS

 
Orteus  Niezwykłe zwierze należące do grupy, które potrafią przemieszczać się, nie tylko na lądzie, ale i w powietrzu. Jest wielkości konia, a rozpiętość jego skrzydeł sięga łącznie do 4 metrów. Są one bez wątpienia piękne, ale i silne na tyle, by móc unieść ciężar do 150 kg. Zwierze jednak bardzo dzikie, płoche i nieufne. Bardziej przydatne w powietrzu niż na lądzie, gdzie ciężej jest mu się poruszać np. przez skrzydła.

Moc:
- Wiatr - Orteus mimo swoich wielkości, potrafi wznieść się w powietrze na wysokość nawet 200 metrów, jednak to nie cały zasób jego umiejętności. Zwierze potrafi za pomocą skrzydeł wytworzyć podmuch wiatru, tak silny, że osoby obok niego, mogą mieć problem z ustaniem w miejscu, a mniejsze osobniki, jak i lżejsze niestety polegną. Nie jest jednak możliwe, by mógł atakować tak z powietrza, jak i nie potrafi wytworzyć tornada. Działanie 2 posty odpoczynek 3 posty.

Słabość:
Słabością Orteusa jest nic innego jak deszcz. Jeśli jego ciało zostanie zmoczone, jego lot bądź próba wytworzenia podmuchu, może skończyć się na niczym. Może również zachorować, co zignorowane może doprowadzić do jego śmierci.

Ilość Sztuk: 10.



AZERUS

 
Azerus Bardzo rzadkie zwierze będące już w większości wymarłym. Nie do końca wiadomo, ile jeszcze zostało sztuk na świecie, albowiem co jakiś czas da się zauważyć nowego osobnika. Istota należy do gatunków zwierząt leśnych. Mierzy on od 1,5m nawet do 1,7m. Żyje tylko w lasach, a wyprowadzenie go z tego klimatu powoduje zamknięcie się istoty w sobie, a nawet jej śmierć. Ciężki charakter, dlatego też ciężko zmusić go do posługi. Bywa wredny i śmiertelnie niebezpieczny nawet dla swojego opiekuna. Jeśli jednak go lubi, byłby w stanie go osłonić sobą, nawet gdyby to miała być ostatnia rzecz, jaką uczyni. Żywi się roślinnością leśną, jak i małymi zwierzakami z lasu. Azerus należy do zwierząt nie tylko do dumnych, dzikich, ale też jego umiejętności powodują, iż na zamieszkanym terenie potrafi być na szczycie łańcucha pokarmowego.

Moc:
- Roślinność- Bestia ma możliwość władania pnączami, korzeniami, które mogą wyłonić się z ziemi, służąc doskonale za sposób do schwytania potencjalnej ofiary. Pnączy może być tylko 4, jak i sięgają najdalej do 4 metrów. Moc można użyć tylko w zalesionym terenie i utrzymuje się ona przez 2 posty, po czym wymaga 4 odpoczynku.

Słabość:
Zabrany z dziczy do miejsca wolnego od roślin, drzew, trawy, powoduje, iż zamyka się w sobie. Nic nie je, co zwiastuje, iż niebawem umrze.

Ilość Sztuk: 10.



ARKENUS

 
Arkenus Gdzie mokro i wilgotno, jak i przede wszystkim ciemno, nie może zabraknąć takiej istoty jak ta. Ewidentny złośnik, jak i egoista, który nie widzi nic poza sobą. Owszem współpraca z nim jest możliwa, lecz bywa kapryśny i doskonale potrafi pokazywać swoje humorki. Bywa nieposłuszny, jak i żyje własnym życiem. Oswojony jednak przydaje się, by być pożytecznym obrońcą, lecz lepiej mu nic nie narzucać, albowiem to nie przejdzie w jego przypadku, a może ino sprowokować go do ataku czy bezpowrotnej ucieczki. Mięsożerca, poprzez łapanie i duszenie swoich ofiar jest w stanie zjeść myszy, lisy, a nawet sarny. Dorasta do 3m długości, a nawet 3,5 w przypadku samców. Waży około 75kg.

Moc:
- Ślina - ślina tej bestii jest szczególnie niebezpieczna, ponieważ jest niczym kwas. Arkenus jest w stanie plunąć nią na odległość do nawet 7 metrów. Substancja jest silnie żrąca, zwłaszcza gdy osobnik czuje się zagrożony. Kontakt ze substancją kończy się poważnymi poparzeniami, zaś kontakt z oczami może nawet spowodować u ofiary ślepotę, przez co ta staje się być kompletnie bezbronna. Może plunąć raz na 3 posty.

Słabość:
Światło. Im jaśniejsze, tym osobnik staje się coraz bardziej osłabiony, jak i spokojny, niezdolny do walki. Słońce bywa dla niego wyjątkową katorgą, a zbyt długi pobyt pod wpływem promieniu UV potrafi zadać zwierzęciu rany podobne do przypalenia skóry. Pobyt w klimacie gdzie temperatura sięga 20 stopni, bywa męczący dla zwierzaka, a przy 25 stopniach zwierze się przegrzewa, po czym umiera po okresie 4 postów.

Ilość Sztuk: 10.



ZERTUS

 
Zertus Kolejny gatunek, którego ilość jest ograniczona. Osobnik ten również mieszka w lasach, lecz w nieco wyższych rejonach górskich. Wydaje się hybrydą wrony z wilkiem, jednakże ile w tym prawdy? Niewiadome, gdyż za każdym razem zwierze uciekało, przez co nie można było prowadzić dalszych badań. Zwierze jest posiadaczem 5 par oczu, które świecą na czerwono, a nocą służą za idealny wabik ofiar. Właściciel potężnego dzioba, którym jest stanie rozerwać mięso oraz równie silnych łap ze szponami, które potrafią zabić. Poluje na wiele zwierząt od myszy, po jelenie.

Moc:
- Demon- Poprzez posiadanie 5 par demonicznych oczu, Zertus jest w stanie podzielić się na dodatkowe 4 wilki, które są mu podobne, lecz zamiast pięciu par oczu, posiadają jedną, która świeci tak samo, jak oryginalny osobnik. Jest to moc Fizyczna, przez co wspólny ich atak najczęściej bywa śmiertelny w skutkach. Jednak zranienie, chociażby jednego wilka, powoduje ból Zertusa, przez co moc może szybko się wyłączyć. Utrzymuje się do 3 postów.

Słabość:
Słabością tego zwierzaka jest nadmierne ciepło. Będąc w klimacie, który sięga ponad 25 stopni, potrafi się przegrzać co prowadzi w pierwszych 2 postach do osłabienia, a po 5 poście następuje śmierć.

Ilość Sztuk: 5.



DAERION

 
Daerion Bardzo dziwny okaz, jak i fascynujący. Możliwe, że i legendarny. Uważany za strażnika, czy też opiekuna. Posiadanie takiego pupila jest nie tylko ekscytujące, ale także pożyteczne. Cechą charakterystyczną dla Daeriona jest jego poroże, którego końce jest podświetlane kolorem najczęściej żółci, lecz kolor zależny jest od humoru Daeriona. Sięga ponad 1,5m, lecz mimo tego jest bardzo szybkie, przez co niełatwo je złapać. Typowy dzikus, lecz o dobrym sercu, zwłaszcza dla bliskich sobie.

Moc:
- Moc światłości - Jego świecące poroże nie jest sobie ot, tak, aby było i świeciło. Daerion należy do grupy bestii, która ma moc leczenia. Potrafi zaleczyć rany cięte, jak i złamania. Do wszystkiego jednak potrzebny jest czas. Nie jest w stanie przywrócić do życia czy przywrócić utraconych zmysłów lub ewentualnej utraty koniczyn. Po lekkich zadrapaniach potrzebuje 3 posty odpoczynku, by móc ponownie leczyć, natomiast przy złamaniach potrzeba mu aż 7 postów.

Słabość:
Jego własna moc potrafi go zabić. Zbyt wielkie nadużycie mocy powoduje przemęczenie zwierzaka, a jeśli podczas osłabienia nikt nie zaprzestanie jego działań, to po zakończeniu leczenia, zwierze wyzionie ducha.

Ilość Sztuk: 5.
Powrót do góry Go down
 
Pupile
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Organizacja
 :: Kompendium :: Fauna i Flora
-
Skocz do: