Share
Mechanizm rzutów Kostek Empty
 

 Mechanizm rzutów Kostek

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Admin
Admin
Admin
PisanieTemat: Mechanizm rzutów Kostek   Mechanizm rzutów Kostek EmptyWto Maj 14, 2019 7:23 pm

Mechanizm rzutów Kostek

W trakcie waszej rozgrywki interwencja Mistrzów Gry nie zawsze będzie potrzebna. Od tego gracze będą mieli rzuty kostką połączone z poziomem waszych umiejętności oraz mocy/magii. Jeśli chcecie zrozumieć, na jakiej zasadzie działa nasz system, to pierwszą potrzebną informacją będzie maksymalny poziom umiejętności/magii.
Maksymalny poziom umiejętności - 10
Maksymalny poziom mocy - 10
Dla utrudnienia oraz żeby gracze w którymś momencie nie mieli super-żołnierza, który nie zna znaczenia słowa "klęska" zaimplementowaliśmy poziomy trudności.
Łatwy - 1
Średni - 2
Trudny - 3

W przypadku rzutów na umiejętność używana będzie kostka d12, zaś w przypadku rzutów na magię kostka d10. W porządku, lecz w jaki sposób będziemy określali co oznacza wynik naszego rzutu? Cieszymy się, że o to się zapytaliście. Poniżej przedstawimy wam tzw. Próg Sukcesu.

Umiejętności:

1-3 - totalna porażka (wymaga interwencji MG, który określa dodatkowe konsekwencje)
4-6 - porażka
7-9 - sukces
10-12 - totalny sukces (wymaga interwencji MG, który określa dodatkowe korzyści)

Moc:

1-2 - totalna porażka (wymaga interwencji MG, który określa dodatkowe konsekwencje)
3-5 - porażka
6-8 - sukces
9-10 - totalny sukces (wymaga interwencji MG, który określa dodatkowe korzyści)

Dodatkowo mamy coś takiego jak bonusy do rzutów związane z poziomem umiejętności. Zaraz przedstawimy o co nam chodzi.

Bonusy do rzutów (umiejętności)
Lvl 1-3 - brak bonusu
Lvl 4-6 - +1
Lvl 7-9 - +2
Lvl 10-12 - +3

Bonusy do rzutów (moc)
Lvl 1-2 - brak bonusu
Lvl 3-5 - +1
Lvl 6-8 - +2
Lvl 9-10 - +3

Dobra, dobra, ale w jaki sposób działają rzuty?! Powiedz nam wreszcie! W porządku, spokojnie. Dla referencji proszę zwracajcie uwagę na Próg Sukcesu wspomniany wcześniej.  Załóżmy dla przykładu, że wykonujemy akcję, w której potrzebna nam jest umiejętność Unik. Posiadamy unik na poziome 9. Jesteśmy w trakcie wykonywania misji na poziomie trudnym. Rzucamy kostką d12 (dla umiejętności) i wypada nam wynik 4. Od tego wyniku następnie odejmujemy poziom trudności (trudny=3). Tak więc 4-3=1. Wszystko dobrze, ale co z poziomem naszej umiejętności? Mamy Unik na poziomie 9, co oznacza, że otrzymujemy bonus +2 do rzutu. Tak więc po odjęciu poziomu trudności od wyniku rzutu, dodajemy do niego wspomniany bonus. 1+2=3. Ostatecznie wyszedł nam wynik 3, co zgodnie z Progiem Sukcesu dla umiejętności wychodzi nam, że nasza czynność zakończyła się totalną porażką.
Powrót do góry Go down
 
Mechanizm rzutów Kostek
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Mechanizm rzutów Kostek
» Mechanizm Kostek
» Mechanizm Dungeonów
» Mechanizm Umiejętności
» Mechanizm Ładowania Artefaktu

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Offtop
 :: Archiwum :: Inne Tematy
-
Skocz do: